Influencer marketing ügynökség a legjobb árakkal

Az elmúlt évtizedben azt tapasztaltuk, hogy a közösségi média jelentősége gyorsan növekszik. A 2019 januári We Are Social jelentés szerint 3,484 milliárd ember használja aktívan a közösségi médiát – ez a világ lakosságának 45%-a.

Influencer marketing ügynökség várja az innowa.hu weboldalon, tehát nézzen be hozzánk még ma és tudjon meg mindent arról, hogy pontosan milyen influencerekkel dolgozunk együtt és milyenek az ajánlataink. Az emberek elkerülhetetlenül felnéznek a befolyásos személyekre a közösségi médiában, hogy irányítsák őket a döntéshozatalban. A közösségi média influencerei olyan emberek, akik hírnevet szereztek tudásuk és szakértelmük miatt egy adott témában. Rendszeresen tesznek közzé bejegyzéseket erről a témáról a preferált közösségi média csatornáikon, és nagyszámú lelkes, elkötelezett ember követi őket, akik nagy figyelmet fordítanak nézeteikre. A márkák szeretik a közösségi média influencereit, mert trendeket hozhatnak létre, és ösztönözhetik követőiket az általuk népszerűsített termékek megvásárlására. A különböző típusú influencereket többféleképpen is elkülönítheti. A leggyakoribb módszerek közül néhány a követők száma, a tartalom típusa és a befolyás szintje. Az influencereket csoportosíthatjuk azon platform alapján is, ahol működnek. Azok a influencerek, akik egy mércével alacsony kategóriában jelennek meg, más szempontból nézve befolyásosabbnak tűnhetnek.

Mindazonáltal ezek a csoportok gyakran kevésbé befolyásolják a közönséget, mert nem rendelkeznek szakértelemmel egy erre szánt szűk területen. Egyes mikro- és akár nano-influencerek óriási hatással lehetnek a követőkre a szakterületükön. Jelentős előnyökkel járhatnak az adott szektort megcélzó terméket értékesítő cég számára. További részletekért és ajánlatainkért nézzen be az innowa.hu-ra.