Itt minden nap Glamour-nap!

A Glamour-napok ajánlatainál nehezen lehet jobbat találni, az akciós kuponok sajnos azonban csak pár napig válthatók be. Az itthon is elérhető közösségi áruházban, eredeti nevén SocialStore-ban ezzel szemben az év minden napján van lehetőség hasonló kedvezményekkel megvásárolni sok száz világmárka termékeit. A nagy különbség, hogy itt a kedvezmenynek van egy közösségi funkciója is, amivel gyakorlatilag 99 százalékkal olcsóbb árat lehet elérni.

A Glamour-napok őrületes akciói minden évben várják az érdeklődőket. Négy napon át 20-50 százalékos kedvezményekkel vásárolhatunk az ország több, mint négyezer üzletében, beleértve a Rossmannt, az eMAG-ot és a Media Marktot is. Van azonban egy hely, ahol mindez ugyanígy elérhető, de stressz, tömeg és rohanás nélkül, az év bármelyik napján. A végeredmény ugyanaz, sőt, egy kicsivel több is. Itt akár 99 százalékkal olcsóbban megszerezhetjük nagyjából 150 ismert világmárka, webáruház és szupermarket ide listázott termékeit, köztük a korábban említettekét is. A szépségápolási csomagtól a vadonatúj Apple MacBook, iWatch-ig vagy iPhone-ig, a Cartier és Rolex ékszerektől az egzotikus all-inclusive utazásokig a választék szinte végtelen. Mindez ingyenes kiszállítással érhető el. Kapaszkodj meg, mert már olyan autószalonok is listáztak ide kedvelt elektromos modelleket, sőt, még sportkocsikat is, mint a Tesla és az Audi.

De hogyan is tud ez működni? Az Allyos nevű telefonos applikáció két oldalból, egy Store és egy Social felületből tevődik össze. A Social az, ahol az érdeklődők különböző értékű termékek együttes megvásárlásába szállhatnak be, minimum 350 forintos beugróval. A teljes vételár a „sok kicsi sokra megy” alapon gyűlik össze, és ha ez megtörtént, a rendszer egyszerű sorsolással dönt arról, ki veheti meg valóban a terméket, azaz kinek szállítják azt haza. Eddig olyan, mint a lottó, igaz?

Na de az igazi innováció csak most következik: azok, akik nem kerültek kiválasztásra, levásárolható kedvezményként, úgynevezett multi-kedvezményként kapják vissza a pénzüket. Ezt aztán a Store-ban költhetik el. Itt az egyszerű háztartási termékektől az elektronikai cikkekig rengeteg minden levehető a digitális polcról. Sőt, ezek után újabb multi-kedvezmény jár, amit a Social felületen lehet felhasználni beugróként. Ezzel tehát a veszítés lehetőségét sikerült teljesen kiiktatni. Sőt, az az újszerű helyzet teremtődött meg, hogy az fizet csak, aki nyer. Épp annyit, amennyit a kiszemelt termék megért neki.

Kreatív
Kreatív

Vegyünk például három barátot Gábort, Anettet és Gézát, akik mind egy Apple MacBookot szeretnének, melynek bolti ára 500.000 forint. Gábor és Anett a közösségi vásárlást próbálják ki, Géza pedig egy hagyományos webáruházat látogat meg. Gábor 3.000, Anett pedig 1.200 forintot szán a dologra. Amikor ők és a hozzájuk hasonló érdeklődők sikeresen összeadták a teljes díjat, a rendszer Gábort sorolja ki, így neki 3.000 forintot kell fizetnie a termékért.

Anett 1.200 forintot kap vissza, amit a Store-ban tud beváltani. Úgy dönt, hogy itt vesz egy doboz Illy kávét és egy csomag Finish mosogatókapszulát. Ezekért összesen 1.700 forintnyi multi-kedvezmény jár neki, amit a következő hetekben több futó közösségi vásárlásban helyez el. Néhány héttel később ő is hazaviheti a kinézett MacBookot 700 forintért. Mindeközben Géza, aki nem próbálta ki az applikációt, ugyanezt a terméket 10 százalékos kedvezménnyel vásárolhatta meg egy hagyományos üzletben, így ő 450.000 forintot fizetett érte. Hármójuk közül kétségkívül ő járt a legrosszabbul.

Ha inkább Gábor és Anett példáját követnéd, az applikációt ingyenesen letöltheted a Google Play és Apple áruházakból Allyos néven. A profil regisztrálása ingyenes, amihez két ajándék pénztárca is jár. Ha szeretnél többet megtudni erről a közös vásárlási formáról, látogass el az alábbi weboldalra.