Meg is büntethetik, ha rosszul kezeli a közösségi médiát

A közösségi média hibái nem kizárólag azokra vonatkoznak, amelyeket a Facebookon vagy a Twitteren követhet el – hiszen ezek lehetnek olyanok is, amiket a blogjában, az e-mailben és a digitális tartalom minden formáján elkövet. A legtöbb vállalkozó és blogger kívül-belül ismeri az iparát. De amikor arról van szó, hogy a törvény hogyan vonatkozik az online marketingjükre? Erről már nem tudnak túl sokat.

Itt vannak a részletek, ha mindent tudni szeretne erről a témáról.  Jó hír: Nem kell jogi személynek lennie ahhoz, hogy tudja, milyen online marketing hibák okozhatják a vállalkozása bukását.  Legtöbben barátságtalan dolgokat mondunk a pillanat hevében, de melyik pillanatban válik állításunk rágalmazássá? Általánosságban elmondható, hogy egy állítás rágalmazó, ha valamit hamisan állít valakiről. A legtöbb helyen az igaz megállapítás nem lehet rágalmazó, csak az, ami hazugság. Ugyanez jellemző a véleményekre is. A rossz vélemény káros az alany hírnevére. Az, hogy fáj az illetőnek még nem rágalmazás. A károknak kézzelfoghatóbbaknak kell lenniük, például kirúgás, előléptetés elvesztése vagy gyűlöletkeltő levél. Ha az állítás ezeket okozza valakinek, az már rágalmazás, és büntetendő.

A magánnaplóba írt megjegyzések általában nem emelkednek a rágalmazás szintjére. Internetes vállalkozóként valószínűleg az összes közösségi médiafiók mindig nyitva áll és készen áll az üzleti életre. Ezért elengedhetetlen, hogy ön soha ne küldjön dühös üzenetet. Számoljon el 10-ig. Menjen sétálni. Vegyünk egy mély lélegzetet. Minden szó közzététele előtt győződjön meg róla, hogy elmúlik a düh. Tegye világossá a kontextust. Amit nyilvánvaló túlzásnak tart, az sértő lehet másnak. Vigyázzon a hashtagekkel. Néhány hashtag hozzáadása viccesnek tűnhet, de nem biztos, hogy mindenki viccnek fogja venni. Amennyiben többet tudna meg erről keresse fel weboldalunkat.