A sok tartalom létrehozása során fontos megtalálni a módját annak, hogy kitűnjön és a legfrissebb trendeknél maradjon, hogy biztosítsa az eredményeket biztosító tartalom létrehozását.
Elemeztük a szakértői adatokat, és összeállítottuk a 7 legnépszerűbb tartalommarketing-trendet, amelyek inspirálják Önt, és elősegítik a márka és az üzleti fejlődés előrehaladását 2021-ben.
Íme 7 tartalommarketing-trend, amelyre figyelni kell 2021-ben
- trend: videó tartalom marketinghez
A felhasználók csaknem 70% -a vásárlás közben néz videókat, így a videó tartalom-marketing 2021-ben tovább növekszik.
Ha a vevő szemszögéből közelíti meg ezt a kérdést, akkor hívja meg őket egy informatív videó megtekintésére, amely 2-3 perc alatt mindent elmond nekik. Határozottan jobb, mint cikkenként átgörgetve megtalálni a keresett megoldást.
Végül is az idő pénz!
Ezek a videók nem feltétlenül a legjobb minőségűek, amikor létrehozzák őket. A lényeg az, hogy a videód valamivel jobb, mint a versenyben közreműködőké!
Sok esetben, ha blogbejegyzést vagy közösségi médiát fog írni, akkor csak akkor van értelme videót készíteni, mert az emberek sokkal gyakrabban nézik meg őket.
- trend: Webes szemináriumok
A webes szemináriumok remekek, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy jövő kedden 14:00 órakor ezer ember lesz, amikor otthont ad a webináriumának. Jó hír, hogy ez a formátum egyre népszerűbb.
A B2B vásárlók 75% -a 2020-ban vett részt a webes szemináriumokon. Ez egyértelmű mutatója a 2021-es B2B tartalommarketing trendnek. A webes szemináriumok nagyon kifizetődőek, és ha van tehetséges vendéglátója, akkor a webes szemináriumok jótékony hatással vannak a vállalkozására.
- trend: podcastok
Mi az a podcast, ez egy audio monológ? A videóhoz hasonlóan az audiotartalomnak sem kell professzionálisnak lennie. Ha van mondanivalója, ki kell mondani.
Nem kell sokat szerkesztenie a podcaston.
A podcastok könnyen ingyen közzé tehetők a podcast hálózaton. Őszintén szólva ez a három dolog, amit már megtesz egy konferenciahívás során.
Minden konferenciahívás videó.
Minden kereskedelmi felhívás webinárium.
Minden jó beszélgetés podcast.
Ez okkal egy 2021-es tartalommarketing-trend.
- trend: Kiválasztott töredékek
A Google azért létezik, hogy megválaszolja az emberek kérdéseit. És ha a kérdésre válaszol a legjobban, akkor az 1. helyre kerül, ami hihetetlen népszerűséget fog adni márkájának.
Ne feledkezzen meg a SEO-ról és a kiemelkedő minőségű tartalom előállításáról.
Törekedjen arra, hogy a tartalma a lehető legtisztább legyen, és feltétlenül logikusan strukturálja azt.
- trend: felhasználó által létrehozott tartalom
Lehet, hogy most ez van, de a tartalomgyártók világában élünk. És minden vásárlója egyfajta tartalomgyártó. Az emberek el szokták mondani véleményüket, és itt jön be a felhasználók által létrehozott tartalom.
Ez lehet a termékek áttekintése vagy ajánlások, vagy néhány fotó és egy hashtag. Ezért, ha megadja az embereknek az eszközöket, készek lesznek tartalmat létrehozni az Ön számára. A videókhoz, webes szemináriumokhoz és podcastokhoz hasonlóan ez a tartalommarketing stratégia is kétségtelenül remekül működik a B2B szektorban (is).
- trend: A keresési szándékra összpontosítson
A keresési cél az, amit az emberek meg akarnak találni, ha keresnek valamit a keresőmotorokban. Ezért gondolkodnia kell rajta, amikor 2021-ben B2B tartalmi marketingjét vizsgálva. Keresse meg, milyen lekérdezéseket szeretne rangsorolni, és nézze meg, mi a trend – ennek meg kell felelnie.
Mint tudjuk, a Google egyre gyakrabban akar információkat megjeleníteni anélkül, hogy az emberek folyamatosan rákattintanának, beleértve a használati listákat, az érvelések összefoglalóját a céloldal tetején, és még a fontos információkat táblázatot is a webhely tetejére az oldaladon.
Mindezek segíthetnek abban, hogy sokkal jobb helyezést érjenek el a Google-on, mint egyébként, és egy hellyel előrébb kerüljünk a versenyben.
- trend: Marketing partnerségek
Miért hozza létre ezt a tartalmat? Ez a kommunikáció kiépítésére, a kölcsönösen előnyös kapcsolatok előmozdítására és létrehozására szolgál.
Minden komoly vállalatnak van egy csapata, amelynek feladata az értékesítési csatornáinak és az ipari kapcsolatok kiépítése. Még a legnagyobb cégek is készek együttműködni, hogy segítsenek hírnevet szerezni – szó szerint az ő feladatuk.
Ezért egyes vállalatok hajlamosak arra, hogy B2B és B2C marketingjükben önmagukra koncentráljanak. Az a tény, hogy ez a marketing módszer nem rendelkezik a perspektívához és a fejlődéshez szükséges széles lefedettséggel.
A jelenlegi üzleti partnereiről való beszélgetés és a partnerség kialakítása a marketing csapatukkal nagyszerű módja annak, hogy bővítse marketing elérését és új üzleti partnereket vonzzon. A marketing partnerségek bebizonyítják, hogy törődnek üzleti partnereikkel, és azon fognak dolgozni, hogy elősegítsék növekedésüket.
A történet erkölcse a következő: Építsen partnereket és építsen kapcsolatokat – mert hajlandóak előléptetni. A promóció pedig több leadet jelent, ami több pénzt jelent. Ez egy win-win, ezért is nagyszerű tartalommarketing trend.

ÖSSZEFOGLALÓ:
Az idők változnak, és a 2021-es B2B tartalommarketing-stratégiának meg kell változnia. Ha meg szeretné változtatni a tartalom készítésének módját az új évben, akkor itt tartsa szem előtt a fenti 7 trendet:
Videós tartalom
Webes szemináriumok
Podcastok
Kiválasztott töredékek
Felhasználó által generált tartalom
Összpontosítson a keresési szándékra
Partner műveletek
A B2B marketing olyan érzés, mintha sötétben forgatnánk. Az igazság az, hogy a B2B-nak nem kell nagyon különböznie a B2C-től, mindaddig, amíg megértette közönségét és tudja, milyen válaszokat keres.
Függetlenül attól, hogy tapasztalt tartalommarketinges-e, vagy csak most kezdi el, hogy melyik tartalommarketing-stratégiát használja a kampányában, most már tudja, hogyan érheti el ügyfeleit célzott tartalommal.