A TLC (eredetileg a The Learning Channel kezdőbetűje) egy amerikai fizetős televíziós csatorna, amelynek tulajdonosa a Discovery, Inc. Kezdetben az oktatási és tanulási tartalmakra összpontosított, a kilencvenes évek végére a hálózat elsősorban az életmódot, a családi életet és a személyes történetek köré épült.
Tlc és műsorai megtekinthető teljes egészében és teljesen díjtalanul a musor.tv weboldalon, tehát érdemes ide látogatni, ha ön is többet tudna meg a tlc műsorairól és a kezdési időpontokról. 2015 februárjában a TLC körülbelül 95 millió amerikai háztartásban (a kábeltévével rendelkező háztartások 81,6% -a) nézhető volt az Egyesült Államokban. 2008 márciusának elején a TLC kissé felfrissített megjelenést és promóciós kampányt indított, egy új szlogennel: „Az élet meglep”. Ez az új szlogen akkor jött, amikor a TLC még inkább a személyes történetek felé kezdett elmozdulni, és eltávolodott az egykor uralkodó lakberendezési műsoroktól. A családi életre összpontosító műsorok váltak a csatorna magjává. A Toddlers & Tiaras című sorozat 2008-ban debütált, és elég népszerűnek bizonyult ahhoz, hogy 2012-ben létrehozza a spin-offot, a Here Comes Honey Boo című sorozatot, amely a visszatérő, Alana „Honey Boo” Thompson családi életére összpontosít, amelyet 2014-ben töröltek.
Szintén a TLC -n mutatkozott be 2009 -ben a Cake Boss, amely a Carlo’s Bakery fő pékére és munkatársaira összpontosít, akik többnyire a családtagokból állnak. 2014 júliusában a TLC új szlogent és promóciós kampányt vezetett be, „Mindenkinek szüksége van egy kis TLC-re”, amely után további hangsúlyt fektetett a hálózat személyes történetekre és családi életre összpontosító jelenlegi hangsúlyára. 2017-ben a lakberendezési programozás visszatért a hálózatba a Nate & Jeremiah By Design premierjével; a sorozatot egy második évadra megújították. Amennyiben többet tudna meg kattintson a musor.tv-re.